God jul i efterskott kära vänner X´D

Nu fan händer det saker :P
Igår firades julen hemma hos min älskling, vi såg på lite kalle anka och hans jul, sedan öppnade vi presenter och hade det sjujävlars i sängen. HAHA, om ni vet vad jag menar *bliink*

Idag är det fest hemma hos Daniels kompis Sofie, undrar hur det kommer gå för lilla mig. Jag som inte super så ofta.... och jag har knappt ätit något idag :S
HAha, aja, det går som det går.

Snart är det NYÅR. JIPPIE! Malin du kmr va? Fucking hope soooo <3

Och ÅRE blir det också snart haha, vi kommer ha det så jääävla kul. I´m gonna attend som skidskole lärare, undrar hur fan det kommer att bli, jag som knappt ser någonting :) LOL.

Men nu snart så kommer vår skjuss till partajet.

En god jävla jul till er alla och ett gott fucking new year!

Jojje: Lycka till med bäbisen i magen nu under nyår. Ett glas champange kan du iaf dricka! Säg att jag säger att det är okaj!
Lisa: HAve it fucking naaajz in England and uppsala, say hi to Allan from me :)
MAlin och JEnny: Saknar er som fan, gaaah, Saknar  booondelajvet jaaao. BTw, malin ladda ner " Vi hade iaf tur med vädret, igen"... Johan glans är med!

Sen till er alla andra. I LOVE YAH ALL!

Tillsist, Thomas och Joel. Det har vart ett nöje att vara eran elev. och jag kommer sakna er som fan!v Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

But EMILIA Jesus Christ we don't need to know what you're up to in bed thank you, haha! Thanks for the greetings tho, I'll say hi, and btw it's Allen, with an E, lol. Have a HAPPY NEW YEAR!

2008-12-26 @ 21:13:32
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0