Idag träffas föräldrarna, och igår spelade jag wow.

Haha idag så komemr Daniels föräldrar och min pappa träffas för första gången! Jissus vad pinsamt. Lix Daniel och jag har vart tillsammans i snart 11månader  och våra föräldrar har aldrig sätts, så vi bokade tid med dem idag så... today its gonna happen >.<

Igår spelade jag wow.. igen. Im fucking addikted (?)... Inte bra inte bra. Men jag har lärt mig att om man spelar två stycken i ett "lag" så levlar man snabbare! BRA EMILIA :P hahahha

Sov hos dennis idag från igår. Det var fedt mysigt. Inte träffat han på mega länge. Gah min lilla älskliiiiing <3
Snart ska jag möta pappa för vi ska handla kött tills middagen ikväll med (med daniels föräldrar) per och Jeanette,

Pussiluss på er era pussgurkor. Nu måste jag dra! kraaaam.,

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Addicted." It's gonna go fine with the parents, don't worry. :)

2008-12-27 @ 12:50:04
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0