båten

Nu sitter jag på båten till fastlandet.. And guess what :P jag pundar på båtens internett.. FREE :P höhö.
Internett heter fritidskassan.. renember that name, det är inget lösen eller någonting. Internett funkar samt msn :P i lajk this boat :P

Juste, båtbryggan funkade inte så vi var tvungna att åka ner för att komma ombord, ni vet ner genom personal ingången, haha så fick vi åka buss ombord och sedan gå upo från bildäck, fatta att vi kommer bli försenade :P Ajjaaaa.. Puss alla mina älskare. And OFCOURS så ska jag blogga när jag är i afrika.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, sepe att det funkar. :P Ser fram emot rapporter från kontinenten i söder! Vilket land är det du ska till btw?

2008-10-10 @ 16:20:27
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0