Life is hard

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra eller reagera. Allt verkar normalt nu.
 BULLSHIT. Ingenting är normalt längre. Allt är bara åt helvette.  Det går skit i skolan, jag skolkar för jag inte orkar vara i skolan. Jag känner mig inte motiverad, eller drivande överhuvud taget.
Jag trodde Örebro resan skulle göra allt bättre, men det gjorde det ändå inte. Jag är fortfarande slapp i skolan och orkar ingenting. Kanske behöver nya mål och ny omgivning.
Jag tror att om jag får byta till musik kommer min motivation vara på topp igen. Jag har alltid velat veta hur det är bakom mixer bordet and so on.
Tror bara jag behöver somsagt en ändrad arbetsmiljö. I need real lektion classes, i need motivation. I need homework, essays and writing/ hand in work. Om någon ger mej det så kommer min motivation i topp igen.
Jag behöver skolböcker och sånt. Gaaah
Alltså, jag säger inte att Donners sätt att lära ut är kasst. Men lite med läromedel skulle inte skada? Eller med motivation från lärarnas sida? Im not a complainer, but a big difference wouldent be bad, accually, it would only bring the good side out of people. You know. Alwaays look on the bright side of life.

Btw, If i swap classes, Lisa, Y'oull help me with everything? Maths, english gramma, soud tekniks, song and stuff? I really need somebody with the same, ehm, dreams or what you call it. You know ?

Hope y'oull help me.
Och till alla andra donner lärare, eller thomas då. Kan ni inte beställa in läroböcker. Det är seriöst fler än mig som behöver det för att kunna lära sig någonting och komma igång i sitt skolarbete. 

Kraaama and kissess. We alla love swinglish !  Now ska i sleep <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

The same ambitions, I believe the word is. :) Of course I'll be helping you out honey, it'll be great. I'm so glad I'll have someone to hang out with now, we'll have fun, I'll show you stuff. Joel can prolly have a proper genomgång and stuff, don't worry bout it. See you tomorrow, okay?

2008-10-05 @ 11:18:29
URL: http://donnerlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Cool, I'll go with you to Philippa if you want.

2008-10-05 @ 19:09:41
URL: http://donnerlisa.blogg.se/
Postat av: Emma

ska du sluta:(

2008-10-05 @ 21:56:30
URL: http://zewerina.blogspot.com
Postat av: Jojje

Emilia. Jag känner precis samma sak. Jag har inte haft en enda normal lektion sen jag kom hit. inte en enda lärobok. och om vi nu skulle få böcker så är vi ju tvugna att lämna tillbaka dom innan dagen är slut. Jag förstår mig inte på donner. Det käns bra att jag slutar i år. så jag kan få göra något helt annat.

2008-10-09 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0