Banner

Woho, lärt mig hur man gör egen banner. Men fyfan vilken ful stilmall, men whatever.
Ridlektion på Pål ikväll. Skiiit kul. saknat honom som fan. Sen åker jag till sthlm på fredag också. FÖRLÅT Thomas men jag måste verkligen ta med mig kläder i två omgångar. Annars blir det för mkt för mig att bära, sen skal ldet planeras och massor sånt.

Im gonna start blogging rejält. Speciellt under Africa resan! Hoppas pappa tar med sig en dongel.

well well, im gonna do anders uppgift nu, vilket jag inte fattar ett skit av. HElp meeee!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förvirrad much? Shit va det blir svengelska. :D Men det är roligt. ^^

2008-09-30 @ 14:11:58
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0