Schoooooooooola

Nu sitter jag i skolan, framför en dator... döööööh.
Typ. detta är den segaste uppgiften vi har fått under mitt år här på Donner. Blogga... blöh. Bloggning är typ längst ner på min Want to do list.

Men vet lixom inte vad man ska skriva eller hur man ska formulera det. Men men, över till vad jag gör nu, förutom att sitta framför datorn :P

Vi har Arbetsmiljö och säkerhet med vår lärare Anders som älskar oss :) Malin och jag har för nästan 2timmar sen gjort klart våra skisser över vårt Design företag. Grymt schnygga dom är jaaaao!
Hoppas han gillarem!

Imorgon ska jag simma lite med jojje. Måste ju träna upp mig lite för lumpen, om jag nu kmr in :P

Pusselipuss puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0